Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Jeantine

Blijf op de hoogte en volg Jeantine

01 December 2011 | Nederland, Schiphol

Het gaat nu echt beginnen. Terwijl ik een croissant en een bak thee aan het nuttige ben schrijf ik nog snel een verslag vanuit Nederland.

De afgelopen dagen waren hectisch. Afscheid nemen van iedereen, laatste spullen kopen en ook nog een dag buikgriep hebben.

Maar nu zit ik achter de douane en kan ik rusten. Om 10.00 uur vertrek ik naar Houston, waar ik om 2.00 plaatselijke tijd ,in Nederland is het dan 18.00uur. Na een tussenstop van 2 uur vertrek ik naar Las Vegas waar het avontuur gaat beginnen. Ik land om 5.25 smiddags plaatselijke tijd. Bij jullie is het dan 3.25 snachts.

Gelukkig heb ik een hotel dicht bij het vliegtuig geboekt.

Lieve allemaal, ik ga jullie missen. Ik ga genieten!
Allemaal bedankt voor alle lieve sms'jes, mails, telefoontjes en kadootjes!

Heel veel liefs, en hugs!!!

Jeantine

  • 01 December 2011 - 11:04

    Erna Van Barneveld:

    Een hele goede reis gewenst en een fijne aankomst in de USA: you can do it!

  • 01 December 2011 - 11:58

    Vul Hier Je Naam In.:

    Hallo JEantine . Ik zit achter een kop groente tomaten soep en lees je verslag.Tammy heeft nog gebeld en wenst je een hele fijne tijd. Haar neef is zaterdagavond in LAs Vegas en wil zondag wel met je opstap volgens Tammy een hele goede click. Je ziet iedereen denkt aan je . Ik kijk om 18.00 of je geland bent en volg je via Google.Hè tot vanavond.

  • 01 December 2011 - 12:00

    Leonie:

    hoi Jeantine,

    super dat je dit gaat doen, ik doe het je niet na.
    geniet er van en ik ga je zeker volgen.

    groetjes leonie

  • 01 December 2011 - 12:38

    Joyce:

    je ging toch 5 december pas ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

The USA!!

Backpacken in de USA

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2012

New York, de laatste dagen!

11 Februari 2012

New York, eerste dagen!

06 Februari 2012

laatste dagen Washington!

04 Februari 2012

Washington de eerste dagen!

02 Februari 2012

Kissimmee
Jeantine

Actief sinds 22 Nov. 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 32244

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 28 November 2017

Thailand

01 December 2011 - 16 Februari 2012

The USA!!

Landen bezocht: