Het aftellen is begonnen nog 6 maanden.... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen nog 6 maanden.... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen nog 6 maanden....

Blijf op de hoogte en volg Jeantine

24 April 2017 | Nederland, Soest

Nog 6 maanden wachten en dan is het weer zover. Op 24 oktober zal ik mijn backpack op mijn rug doen om ditmaal te vertrekken naar Thailand. Maar liefst 5 weken mag ik gaan genieten van dit mooi land.

Waar ik mijn ticket naar Amerika in de laatste twee weken boekte en alles eigenlijk in de laatste maand heb geregeld ga ik dit keer meer voorbereid op pad. Thailand is toch een hele andere cultuur en dat maakt het dan ook dat ik het een behoorlijk spannende stap vind. Met nog 6 maanden voor de boeg ga ik mij goed inlezen, een route maken hoe ik ongeveer wil gaan reizen en werken aan mijn Engels, ik heb het gevoel dat dat nog slechte is dan toen ik naar Amerika ging.

Nu klinkt 6 maanden (een half jaar) nog best ver weg maar met alle leuke vooruitzichten en natuurlijk moet ik mijn studie afronden zal de tijd omvliegen. 

Ondanks dat ik niet zo van schrijven houd ga ik toch proberen om weer een web-blog bij te houden. 

Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail van elk nieuw reisverslag! Inschrijven voor deze mailinglist kan via http://jeantine84.waarbenjij.nu

Voor iedereen die dit verslag hebben ontvangen stonden nog op de oude mailinglist van Amerika hier heb ik verder niets aan veranderd.

  • 24 April 2017 - 23:55

    Klazien Van De Kuinder:

    Ga je zeker volgen. Spannend hoor. Wens je al vast een geweldige reis toe en.....pas goed op jezelf.

  • 25 April 2017 - 07:25

    Sandra Peters:

    Wat spannend en stoer van je! Ik volg graag je avontuur graag door prachtige land. Veel plezier met alle voorbereidingen en succes met je studie en Engels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Thailand

Backpacken in Thailand!

Recente Reisverslagen:

25 November 2017

Kanchanabubri

16 November 2017

Chiang Rai en Sukhothai

11 November 2017

Pai

05 November 2017

Chiang Mai, part 2

04 November 2017

Chiang Mai, part 1
Jeantine

Actief sinds 22 Nov. 2011
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 32237

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 28 November 2017

Thailand

01 December 2011 - 16 Februari 2012

The USA!!

Landen bezocht: