Dromen zijn er om ze na te streven! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu Dromen zijn er om ze na te streven! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu

Dromen zijn er om ze na te streven!

Door: jeantine

Blijf op de hoogte en volg Jeantine

22 November 2011 | Nederland, Soest

Lieve familie, vrienden en kennissen,

Dromen zijn er om ze na te streven.

Enige tijd loop ik al met het idee om voor langere tijd een reis naar Amerika te maken. Gisteren heb ik uiteindelijk mijn ticket geboekt nadat ik met het UWV overeenstemming heb gevonden dat ik weg mag. Dit heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar ik zal jullie de details besparen.

Hieronder enkele vragen met antwoorden die misschien nu in jullie opkomen.

Waarom Amerika, omdat dit land mij altijd heeft getrokken.

Van wanneer tot wanneer, 1 december 2011 t/m 16 februari 2012

Route, ik vlieg eerst naar Las Vegas hiervandaan wil ik omhoog reizen naar San Fransisco, vanuit San Fransisco een binnenlandse vlucht naar Miami en hiervandaan weer naar boven naar New York.

Wat wil ik met deze reis bereiken: mezelf weer terug vinden en als ik terugkom met een frisse start mijn leven weer opbouwen. Graag wil ik ook de taal beter leren spreken, helaas ben ik nooit zo goed in Enges geweest.

Ondanks dat ik niet zo van schrijven houd ga ik toch proberen om een web-blog bij te houden. Ik ben vanaf nu te volgen op: http://jeantine84.waarbenjij.nu/

Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail van elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok links onderaan op http://jeantine84.waarbenjij.nu/

Omdat het wel erg kort dag is om nog met iedereen af te spreken voor ik vertrek houd ik op maandag 28 november van 19.30 tot 0.00 een afscheidsborrel. Kan je deze datum niet en wil je me toch nog graag zien, dan kan je me altijd nog even bellen om eventueel af te spreken.

Hebben jullie een tip over een hotel/ hostel/ motel of iets wat ik gezien moet hebben of andere tips. Graag ontvang ik deze dan via mail.

Hieronder treffen jullie nog wat belangrijke informatie aan:

Website: http://jeantine84.waarbenjij.nu/

Mail: jeantine84@gmail.com

Skype: Jeantine Lips

Liefs,


Jeantine

  • 22 November 2011 - 14:50

    Yvonne Verhoef:

    Wat een geweldig idee, een trektocht door Amerika! Ik weet zeker dat je een reis zult maken om NOOIT te vergeten.
    Maak veel foto's zodat wij je in Nederland kunnen volgen.
    Toi toi toi. Veel plezier en geniet van al je ervaringen!
    Liefs , Bertus en Yvonne.

  • 22 November 2011 - 16:06

    Emma:

    Heey Ik zag de link via facebook. Amerika is ook een super land!! Prachtige natuur en steden. Heb er een jaar gewoond en gereisd na me studie. Als je kan heb, zal ik ook naar de canyons gaan. (grand, zion en bryce) Is paar uurtjes rijden van vegas, en zeker de moeite waard. Je gaat alleen in de winter, hoop dat de wegen dan wel allemaal open zijn.

    Veel plezier alvast!!

  • 22 November 2011 - 17:26

    Annemieke Lips:

    Leuk Amerika! Wij zijn ook in al die plaatsen geweest, waar jij naar toe gaat, is echt super! Heel veel plezier.

  • 23 November 2011 - 13:27

    Erna Van Barneveld:

    Lieve Jeantine, ontzettend veel plezier op jouw reis. Geniet ervan en leer ervan! Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen...

  • 25 November 2011 - 16:09

    Ab En Bets:

    Wat leuk dat je nu aan je avontuur begint. Een fijne vlucht,succes,en heel veel reisplezier! We zullen je op de website volgen.Veel liefs Ab en Bets.

  • 01 December 2011 - 11:56

    Jos En Joke:

    Hallo JEantine wij zitten achter een kop tomaten groentesoep en ik kijk meteen even. Tammy heeft nog gebeld om je een goede tijd toe te wensen. Haar neef komt zaterdagavond weer terug in Las Vegas. En kan als je wilt zondag met je optrekken in L.V. Het is volgens haar een hele goede click.maar ze zal je nog mailen.ik volg je om 18.00 uur of je geland bent en wanneer je weer vertrekt.nu de groetjes tot vanavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

The USA!!

Backpacken in de USA

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2012

New York, de laatste dagen!

11 Februari 2012

New York, eerste dagen!

06 Februari 2012

laatste dagen Washington!

04 Februari 2012

Washington de eerste dagen!

02 Februari 2012

Kissimmee
Jeantine

Actief sinds 22 Nov. 2011
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 32291

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 28 November 2017

Thailand

01 December 2011 - 16 Februari 2012

The USA!!

Landen bezocht: