Het aftellen zit erop! - Reisverslag uit Hulshorst, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu Het aftellen zit erop! - Reisverslag uit Hulshorst, Nederland van Jeantine Lips - WaarBenJij.nu

Het aftellen zit erop!

Blijf op de hoogte en volg Jeantine

24 Oktober 2017 | Nederland, Hulshorst

Daar zit ik weer achter de douane, mijn backpack is ingecheckt, ik heb alle controles gehaald en zit nu te wachten tot we mogen instappen. Wat is de afgelopen tijd snel gegaan. Zo schreef ik in mijn vorige blog nog dat ik van alles wilde maar dat is helaas niet helemaal gelukt.

Ik vlieg nu naar Bangkok en zal daar 2 nachten verblijven in het Chaydon Sathorn hotel vlak bij Lumphini park. Daarna is het plan om richting het oude gedeelte van Bangkok te gaan naar het backpacker district Khao San Road. Hiervandaan wil ik met de nachttrein naar Chiang Mai. En dan weer langzaam afzakken naar uiteindelijk de eilanden om daar heerlijk tot rust te komen en weer vol energie en hopelijk met een gezond kleurtje naar Nederland te keren.

Het zal de aankomende dagen ook een beetje afwachten zijn. In verband met de ceremonie rond het overleden van koning Bhumibol weet ik niet wat ik aantref. Het is de laatste week van rouw en Maxima zal namens Nederland gaan. We hadden wel samen kunnen reizen aangezien ze vanmiddag nog in Soest was.

Het is tijd om in te stappen! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ben zeer benieuwd hoe ik dit ga ervaren.

Heel veel liefs,
Jeantine

• 24 Oktober 2017 - 21:45

Nanda:

Ohhh wat spannend allemaal. Een hele goede reis✈️ Heel veel plezier! Ga je volgen! Liefs

• 25 Oktober 2017 - 13:00

Yvonne:

Hi Jeantine . Een hele goede reis gewenst en geniet van alle mooie dingen die op je pad komen. En natuurlijk gaan we je volgen, dus schrijf zoveel mogelijk je avonturen op.
    Lieve groet Bertus en Yvonne

• 26 Oktober 2017 - 21:03

Ine Lips:

Hoi die sterke Jeantine, daar ga je dan en niet naar het makkelijkste deel van de wereld. Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat je een leuke interessante reis maakt en veel gezellige mensen ontmoet waar je ook nog wat aan hebt.
    Wees voorzichtig want de wereld is niet meer zo eenvoudig als het lijkt.
    Ine